تنهایی

تنهایی

تنهایی

تنهایی

 

 

 

 

سلام

با امروز میشه ۳ روز که آسمون دلش گرفته و گریه می کنه

داد می زنه فریاد می کشه

خیلی غمگینه

دوست دارم بدونم چی شده؟ که این قدر دلش پره ؟؟؟

می دونم اونم دلش گرفته

از همه از همه عالم و آدم

عاشق آسمونم مخصوصا اشکاش

آسمونو دوست دارم واسه اینکه درست مثل خودمه شیه خودم

آسمون وقتی که دلش می گیره

گریه می کنه اشک می ریزه فریاد می زنه

ولی

کسی نیست که به حرفاش گوش بده

هیچ کس نمی فهمه واقعا آسمون چش شده همه تو کار خودشونن

آسمون به این بزرگی و نمی بینن

وقتی منم دلم می گیره

داد می زنم فریاد می کشم ولی هیچ کس نمی فهمه که من واسه چی اشک می ریزم

داد می زنم فریاد می کشم.

.

.

.

 حتی تو

 

 

 

 

آنگاه که غرور کسی را له می کنی، آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی، آنگاه که شمع امید کسی را خاموش

 می کنی، آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری ، آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی،

 آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده می گیری ، می خواهم بدانم، دستانت را بسوی کدام آسمان دراز می کنی تا

برای خوشبختی خودت دعا کنی؟ . بسوی کدام قبله نماز می گزاری که دیگران نگزارده اند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الهی!!!

چگونه گویم نشناختمت که شناختمت

و

چگونه گویم که شناختمت که نشناختمت

 

 

 

 

 

الهی!!!

 چون در تو می نگرم

از آنچه خوانده ام

 شرم دارم

 

 

 

 

 

 

 

خداوندا!!

دستانم خال اند و دلم غرق در آمال

یا

به قدرت بیکرانت

دستانم را تواناگردان

یا

دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از روی آفتاب و ماه و ستارگان شرنده ام

از انس و جان شرنده ام

حتی از روی شیطان شرنده ام

که همه در کار خود استوارند

این سست عهد

ناپایدار

 

 

 

 

 

ز اشک دیده نوشتم هزار نامه برایت

مگر که نامه بیچارگان جواب ندارد

.

.

.

.

فزت و رب الکعبه

.

.

.

 التماس دعا

شرمنده ام خدایا شرمنده ام

 

 

 

 

 

الهی !!!

اگر ستارالعیوب نبودی

مااز رسوایی

چه می کردیم؟؟؟

 

الهی!!!

راه درست زندگی را نشان ده